Assalamualaikum dan Selamat sehjahtera,

Pertama sekali, terima kasih kerana sudi melayari blog saya. Diharap anda enjoy dengan post yang saya pamerkan pada blog ini. Sekiranya ada komen / pandangan yang diberikan, sila-silalah catat komen anda yer.

Errmmm..nak cakap pe lagi yer…huhu…itu jela….selamat melayari blog…terima kasih sekali lagi…peace..Wassalam…

Mohd Hardani @ Teruna Banjar (^_^)


Jumaat, 30 Mac 2012

Bandar Klang Dilanda Banjir Kilat















KLANG DILANDA BANJIR 

Akibat hujan lebat semalam, beberapa kawasan di Klang dilanda banjir kilat awal pagi Jumaat. Antara kawasan yang terjejas termasuk Taman Sri Andalas, Taman Selatan, Taman Bayu Perdana and Taman Melawis, Taman Sentosa, Taman Sg Ujong, Taman Palmgrove, Padang Jawa dan Taman Chi Liung.

Beberapa sekolah termasuk Sekolah Menengah La Salle, Sekolah Menengah Tengku Ampuan Rahimah, Sekolah Rendah Simpang Lima dan Sekolah Teknik Batu Ujong turut dinaiki air. Sekolah Menengah Tengku Ampuan Rahimah perlu ditutup sepanjang hari kerana kedudukan air separas lutut.
Kejadian banjir itu menyebabkan kesesakan teruk di beberapa jalan utama seperti Persiaran Tengku Ampuan Rahiman, Persiaran Seraya dan Persiaran Raja Muda Musa menghala ke Port Klang.

p/s: punca banjir kadang-kadang dari kekhilafan kite sendiri..dok buang sampah merata...bila hujan lebat, longkang lak tesumbat ngn sampah...pe lagi..banjir kilat pon berlaku...
renung-renungkan....(^_^)

1 ulasan:

  1. Terima Kasih atas keperihatinan dan keikhlasan Tuan di dalam menjaga jiwa dan perasaan seseorang yg mungkin ada hikmahnya. Mengapa ianya berlalu begitu pantas, sehinggakan membuatkan seseorang itu terlepas dari kawalannya. Semuanya takdir & hanya tinggal kenangan.

    Dari: Sang Pemilik jiwa yang telah ditinggalkan...

    BalasPadam

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Harap anda semua memberi komen atau kritikan yang membina dan penuh berhemahserta tidak menyentuh / menyinggung perasaan / peribadi seseorang.

Terima kasih.